tja

Nu är jag hemma från stallet, eller har varit hemma kanske 45 min. Men gud vad skönt att ha allt gjort så nu kan jag ägna lite tid till bloggen osv. Red henne inte, skulle ju ut och skritta men dom hade inte plogat vägen så när jag tog ner henne från hagen så fick hon världens styltor och börja halka så hon skulle bara halka omkring om jag skulle ut med henne så pyssla bara om henne lite. Ska snart göra iordning lite mat och ikväll så ska jag titta på Sverige-Argentina så får vi hoppas att sverige vinner. :) vi hörs!
 
/Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0