tjena här ska de stå rubrik

a tjena nu hemma efter årstas pay anda jump och stallet.
ikväll har jag inga planer får se vad jag gör frida kannske kommer och slagar eller något får se.
men igallafall dagen hitils har varit bra.
snart ska jag ducha väntar bara på att duchen ska bli ledig.
å såg en film häromdagen som var så himmla bra såg den med frida om vi gör nåt ska vi nog kolla på 2:A filmer.
 
 
två fråger till er läsare:)
om ni som läser har någon ide vad vi ska blogg om så kommernerta järna det här inlägget :)
om ni vet vad ett blogglovinbyte e så kommentera järna det här inläget. :)
 
 
 
 
TÄNCKTE BJUDA Å MIG SJÄLV FY HUR KAN MAN SE UT AJA ALLA HAR VARIT SMÅ!
 
            VI KAN BÖRJA MED VAD HAR JAG FÖR BADREKT LICKSOM OCH JAG TROR TYP ATT JAG E GRYMOCH SKA VISA ATT JAG KAN SIMMA ELLER NÅGOT  HAHA!
               VAD HAR JAG PÅ MIG LICKSOM?    FAST VAD BRUN JAG VA :) OCH BLOND Å ALLT HAHA
                VAD GÖR JAG?
                 LÅVAR ATT JAG TYCKTE ATT JAG VAR ASS GRYM HAHAH !
                  HAHA MITT LEÄNDE OCH DEN DÄR LILLA SLINGAN I HÅRET HAHA :)
                JAG E DEN LÄNGS TILL VÄNSTER MED DEN DÄR KEEPSEN ÄLSKADE DEN TYP HADE DEN HELLA TIDEN FAST DEN DÄR KLÄNINGEN VET JAG INTE RIKTIGT VAD DE E?
                MIN MIIIIN
                     JAG E DEN LÄNGS BAK FET SÖT HAHAH !
                  MUMS GÅTT MED POPCORN!
               FÖRST TÄNCKTE JAG DE DÄR KAN INTE VARA JAG SÅ JAG TÄNCKTE TA BÅRT DEN MEN NÄR JAG SÅG PÅ HJÄLMERN SÅ STOD DE ALVA HAHAHA Å SER NI DEN DÄR LILLA SKYLTEN ELLER VAD DE E KANNSKE ETT BRIKA ELLER NÅT DEN HAR JAG PÅ MIN SKÅP NYCKEL TILL SKOLAN HAHAH SÅG DE NU FET COOOOOOOOLT JU :)
 
 
FEEEEEEEEET SÖÖÖÖÖÖT JAAAAAG VAAAA NÄÄÄR JAAAG VAAAA LITTTTEN. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0