TV DU VET

nu sitter jag vid tv och kollar på ett tråkigt program ska nog byte kannske....
Men igallafall tänkte skriva veckans planer.
TISDAG:
Åka till stallet kvart i 1 hämtar farmor mig sen ta hand om mossy :)
Sen va med Frida tror jag.
ONSDAG:
Vet inte riktigt den morgonen men sen träning med mossy för Niklas sen hem till Johanna och äta middag med allsvenska laget.
TORSDAG: träning igen för Niklas sen vet jag inte vad jag gör
Sen
FREDAG: vet inte riktigt mossy kannske bara ut och trava eftersom att jag ska tävla men vet inte om de e lör eller sön men aja så jag vet inte söndag eller lördag :)
Någon sa tävling
KRAM ALVA
ÄR ASS TAGGAD TILL TÄVLINGEN I HELGEN 1 första för året
2 jag ska dubbletters lätt:À på 3 tävlingen med han :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0