dagen efter onsdag och innan fredag!

 
 som sagt idag har dagen varit trög och jag har varit tröt :/
jag gick upp i typ sömnen, hah ne men jag var jätte tröt igallafall.
sen var de lite katastråf på mårgonen fick lite bråtom och problem uppstog.
å jag har också tappat bårt min skåp nyckel till skolan jobbig nog så måste nog köpa en ny aaaaaa jätte jobbig pengar som bara kastas bårt i onödan. :(
a sen hade vi lektioner i skolan och jobbig tycker jag!
sen så åkte jag till stallet deräkt efter skolan och red det gick bra jag red utan nosgrimman bara för att testa och det gick faktiskt jätte bra. :)
och jag red ut först fast sen bestämde jag mig att rida igenom han i ridhuset efter som att det gick så bra.
sen har jag kommit hem och ska snart ducha när den blir ledig. :)
men de var min dag.
 
 
 
 

när jag prov red tequila :)
på ett läger :)
när jag typ tävlade min första div 2 och vann förklassen och kom tvåa med laget typ andra tävlingen på henne :)
lägträning för jätte länge sen haha
jag och johanna på lagträning för jätte länge sen :)
clubmästerskap på årsta runsten vann :) över alla katogerier :)
jag och johanna för jätte jätte länge sen ahaha
hahahh dör typ när jag e 10 och dressyr tävlar på min första ponny athena hahahh :)
nu bjuder jag på mig :)
 
hur ser jag ut licksom :

min första ponny och jag hopptränar jhahaha :)
jag e typ 10 hahah :)
 
 
men nu ska jag äta och ducha så hej då KRAM ALVA HA DET BRA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0