Dagen och dagens inköp

Idag red jag ut på en plogad väg brevid stora vägen och den var skitbra! Så Madde fick gallopera 3 varv runt. Hon har typ aldrig varit gladare, hon ba gallopera på och gjorde små bocksprång :) Jag fick nästan inte stopp på henne men det var ju bra att hon fick vara ute i naturen och springa av sig!
Kom hem vid 1 och då duscha jag och gjorde mig iordning direkt. vid kvart över 1 så tog vi då bussen till Farsta. Jag köpte 2 body splashes från vs :) 
Vi åt också varsin cheesburgare där, sen gick vi bara runt kolla, prata och chilla. Sen tog vi bussen hem och vi gick av vid handen och där hämtade Josses pappa oss :)
Nu har jag precis ätit middag, grekiska biffar och klyftpotatis, Mums! Snart kommer josse och då ska vi nog kolla på nån film :)
/Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0