dagen

tja har varit upptagen hela dagen så därför har jag inte bloggat! imorse kom Olivia och vi kolla på paranormal activity haha lite läskig va den! sen åt vi lunch och kolla på jvm! det vart straffar och jag var såå nervös men dom vann iaf och jag ät jätte glad nu!! :D sen åkte vi till stallet då jag red ut lite. nu på kvällen så åkte vi till min mammas ridning då även Olivias mamma rider så då var vi där tills det var slut och då kunde Olivia åka hem med sin mamma och jag med min! så det var min dag!
/Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0