dagens HISS OCH DISS.

Aaaa nu kommer dagens hiss och diss.
tänckte köra med holister som jag var på idag (fast har varit där fler gångre) 
jag börjar med att hissa. 
haha men jag hissar deras snygga kläder. och deras snygga påsar hahah :) 
 
 
 
 
 
Men nu kommer dissen. 
 
 
 
Jag tänckte dissa att dom har det så mörkt där inne i äffererna eller igallafall den i stan det är jätte mörkt tycker jag och jag blir ireterad fast det kannske bara är jag :/ 
och sen att det är så trångt haha  fast det kannske man inte kan göra något åt men iallafall att det är mörkt :( 
 
 
 
 
 
 
MEN DET VAR HISS OCH DISS FÖR IDAG 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0