filmer på min gamla ponny och jag!

min sissta tävling på tequila lätt:B 0:0 :*) ni kannske märker att hon e lite pigg på prisutdelningen:)
 
 
 Lätt:B 0:0 vinst min sissta tävling på hemmaplan med henne.
 
 
lätt:A 0 fel A:0a sm i hälsingborg 
 
 
 
en av mina första lätt:A först året på henne i tierp ett meeting :*) vet rider inte så bra definitivt i omhoppningen men jag var bara 10-11 år där så a. 
gick ass bra det vart två vinster och en fjärde plats :O 
 
 
några vidios ::)
KRAM ALVA
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0