Första januari tvåtusentretton

Igår så var vi ju hos Johanna och jag hade jätte roligt och trevligt! Vi åt en trerätters middag, hade musikintro tävling där jag, Johanna och Alva dominera förutom när dom spela 80-tals låtar, haha det vart lite svårt då :)
Sen så var vi ute och såg på alla racketer, tror att det var mer förra året, känns som det iaf. Men det var coolt som alltid! Sen satt vi bara och prata och gjorde en design till bloggen men det funkade inte för den vart förstor så det var väl jobbigt! Sen vid 3 så gick min familj hem. Sommnade inte förns typ halv 4 så det var ju jobbigt att veta att jag bara skulle få sova 6 timmar-.- Imorse hade vi lunchfodringen så vi åkte till stallet vid halv 11 och fixa det. Madde fick vila idag så nu är jag hemma! Ska kanske tona mitt hår igen då färgen typ åkt ut så jag ska nog tona samma färg men det kommer ju bli lite mörkare eftersom jag har brunt hår nu :)
/Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0