Fredag kväll

Nu är jag hemma efter en JÄTTE kall kväll i stallet, åkte till stallet vid 4. Mocka och fixa allt sen så skrittade jag mot ridhuset. Träningen började halv 6 och det gick jätte bra hon hoppa fina runda språng och jag är jätte nöjd, men mina händer höll på att dö och när jag skulle hem så fick jag hoppa av för mina fötter var så kalla, mina lår var så kalla att jag typ skulle kunna ta en kniv och skära i dom och jag skulle inte märka, haha kanske inte men det kändes som det! Nu ska jag kolla på nått avsnitt av 90210 hehe, som vanligt men sen ska jag fixa nått lite roligar inlägg :*
 
/Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0