hej hej

Nu har jag slutat skolan och skolan var såå nice idag. imorse var vi i kyrkan för vi ska typ göra nått där vare fredag? efter så hade vi so och då skulle vi bara läsa :) sen hade vi idrott och vi hade såå kul. vi spela basket och vi var i 4 lag jag var med josse, Johanna och några killar. Vi spelade typ ruggby jag fick ett finger i ögat, knuff i ryggen, en Bitchklapp av Alva, en boll i ansiktet och en knytnäve i pannan haha men vi hade iaf kul :) vi åt lunch och sen hade vi svenska, vi läste bara så bästa dagen den här veckan, Sen är det ju FREDAG!!? HELG :D jag ska ju träna ikväll också så det ska bli jätte kul.



/Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0