hej min dag

hej min dag har varit såhär
jag vacknade hos johanna för att jag såv över hos henne vi hade jätte roligt ninni var me också fast hon såv inte över.
sen så åkte vi till stallet och jag hjälpte johanna med insläppet. sen så red jag ut med cornelia. fast vi red inte så länge. men det gick bra, red barabacka.
sen har jag varit hemma och nu sitter jag vi datorn och vi ska äta snart för mamma och min syrra är påväg hem från stallet och dom har kvälls fodrat.
det var min dag inte så komplicerad men aja.
KRAM ALVA




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0