hemma från skolan

nu är vi hemma hos ninni efter skolan.
 vi har haft en lungn dag i skolan med både hemkunskap och musik. men våran musik lärare var inte där så vi hade en annan lärare och vi behövde inte göra något någonting :O 
och på hemkunskapen så bakade vi bröd som vi åt sen och vi vart fett mätta.
sen ikväll ska vi till stalle.
ALVA: jag ska rida lite ut och i ridhuset och pröva det nya betet och sakerna jag köpte. kommer kannske bilder om det går att uppdatera från mobilen. 
NINNI: Jag vet inte riktigt vart jag ska rida iag :/
men nu ska vi göra något annat så hej då
LINNEA OCH ALV

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0