HISS OCH DISS

201216211840883742250_sbig.jpg

AA jag tänckte hissa och dissa några ponny ryttare eller inte deräkt dissa haha men hissa.

JAG BÖRJAR MED ATT HISSA EN AV MIN KOMMPISAR ELLA BJÖRKLUND. :) 

Ella är bara 10 år gammal och tävlar SM hon har som bäst kommit två en gång på ung ponny och en gång i vanliga klasserna.

hon har även tävlat stor häst på vingåker men tänckte ta det kårt så aa men jag vill bara siga att ho är en väldigt duktig ryttare som jag tror kommer långt. :) 

ella-yrrol.jpgfa det är ella på en av hennes häst det är en hingst b-ponny. 

20121161723297640_sbig.jpga det här är ella på en stor häst. väldigt modigt som 10 årig tävla på stor häst på en gannska stor tävling tycker jag.

 

 

 nu tänckte jag hissa Matilda sparrenhök alla vet nästan vem hon e men igallafall jag tycker att hon e duktig.

hon har kommit 2:A pÅ SM med Bellman och vann SM med törnblomsländan ( vet inte riktigt hur den stvas men igallafall) hon har vunnit kva 1 i globen a jag tycker att hon är duktig. sen har hon vunnit massa mer. 

men jag tycker att hon har hafft lite otur , spirit som var tvungen att avlivas mm.

men nu kmmer hon rider hon en häst som heter NIX men tänckte ta det kårt här också sa aa

 

Global-Bilder november 2012-Matilda Sparrenhîk - Spirit of Dito_1.jpg

det här är Matilda på Spirit i globen. :) 

430686_342955059083402_2041941036_n.jpg

det här är Bellman som hon kom 2:A på SM med. 

3966daad56c04432512ad7bd3ba91845.jpg

aa det här är Matilda sparrenhök och törnblomesländan SM guld.

              DISSSSSSS

A JAG TÄNCKTE INTE SKRIVA NÅGA DIREKT MEN JAG TYCKER MAN INTE SKA VARA TASKIG MOT SIN HÄST OCH DRA DOM I MUNNEN CH SLÅ DOM MM. 

 

 

 

Men det var hissoch disse för idag hej då :) 

KRAM ALVAAL



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0