hiss och diss

 

ISS OCH DISS

jag börjar med att hissa några KL sacker :)

ridbyxa+KL.jpg

det är ett par KL ridbyxor som jag tycker om. 

kl.jpg

här är ett KL täcke som jag tycker är jätte coolt! 

aa det var två saker som jag tycker är gannska finna :) 

och sen tycker jag att dom har massa fin saker mer.

Men nu kommer vi till dissen 

103542.png

 jag tycker dom ser lite roliga ut haha men det finns typ inget specigellt fullt i KL tycker jag men några saker. 

14208890-origpic-dac02d-530x530.jpg

asså den här tröjan tyckte jag sådär om asså jag kan ha den men kannske riktigt min stil men kannske för några andra :/ 

men det var min hiss och diss för KL :) 

men nu ska jag göra läxor så bilr hiss och diss på ryttare imorgon :) 

KOMENTERA GJÄRNA VAD NI TYCKER :) <3 

KRAM ALVA 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0