my day

min dag har varit såhär:
jag gick upp tio över sju för jag försåv mig sen åkte jag till skolan halv 8.
så jag hade bråtom att fixa mig,
sen åkte min klass eller min grupp på temaveckan, till hamiges kumun hus och åt saft och bulle.sen gick vi och hndlade godis med hella gruppen hahah känndes välldigt kånstigt att man va hella gruppen och handlade i en affär. 
men igallafall sen fick vi gå runt i haninge centrum väldigt länge så fick kramp i benen haha.
aa men sen så åt vi på mcdonals.
:) det var gått åt chickenbits. 
sen fick vi åka hem och då åkte jag till frida och vi har kållat på sissta avsnitet av 90210.
så himmla grymt döööööör.
men det var ju sissta och man kan typ inte se längra och de slutade jätespänande så är helt uppspelt.
hahahha 
men a nu sitter jag vid datorn och frida sitter på toa haha.
 
men snart till stallet när pappa kommer hem.
hej då KRAM ALVA
 
BILDEN ÄR PÅ FRIDA 2009 HAHA SKIT GULLIG._)
 
 
BILDEN ÄR PÅ FRIDAS KATT NÄR DEN VAR KATTUNGE ASS GULLIG. 
 
BILDEN ÄR PÅ SANDRA OCH FRIDA 2005. 
PS SANDRA ÄR FRIDAS LILLASYRRA.
 
BLOGGAR MER SEN SÅ HEJ DÅ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0