Nu är jag här

Skoldagen var väl sådär var rätt så jobbig men jag klara mig.
Efter skolan gick jag hem med josse sen chilla vi lite innan jag var tvungen att äta, åt lite lasagne och vi höll på och flams haha :)) Sen vid 4 så hämtade Malin upp mig och vi drog till stallet. Jag och Malin red två varv runt slingan och vi pratade och hade det roligt :) vi stötte även på 3 rådjur som vägrade flytta på sig när vi kom så vi fick typ skrämma bort dom, men dom brukar ju vara jätte rädda när man kommer men inte idag. Kom hem vid halv 7 och det är jätte skönt att komma hem tidigt så nu har jag hela kvällen framför mig :) Ska kolla på ett avsnitt av Heart of dixie för missa ju det i tisdags då jag träna :) 
 
/Linnea
Fridde är alldeles galen i min ridjacka för den luktar katt så varför inte hoppa in i lådan? ;)
ugnspannkaka vart middagen
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0