nu pluggat klart

a nu har jag pluggat klart so å vad skönt imorgon är det prov fast det är inte så kul :/ 
men mamma tar hästen idag igen men det är bara för att jag var tvungen att plugga men imorgon blir det stallet. :) 
blir inte så mycket bloggning :) 
snart ska jag äta. gott. 
KRAM ALVA 
 
 
HAHA VET INTE SÅ BRA BILDER MEN AA HAN KAN FÅ LITE SPEL EFTER HINDER OCH GÖRA SINA SMÅ KÅNSTIGA SPRÅNG HAHA .:)) 
JUST PÅ DEN DÄR TRÄNINGEN SÅ BÅCKADE HAN HELLA TIDEN SÅ JAG VAR JÄTTE NÄRA PÅ ATT FLYGGA AV HAHA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0