planer för helgen

imorgon så ska vi vara i stallet vid 10 och jag får se var jag rider sen vid halv 2 så måste jag vara hemma för att vid tio i 2 så börjar sändningen och vid 2 börjar Sverige-USA, kämpa Sverige!!! på kvällen så kommer min kusin då vi ska fira hennes födelsedag!

söndag: Typ inga planer bara chilla och så måste jag ju till stallet!

måndag: Vi har studiedag så vi börjar på tisdagen! så på morgonen så drar jag och Josse till gallerian och shoppar! Båda två fick presentkort på hollister så då ska vi shoppa där! Så det ska bli nice att få komma till stan och få vara med josse :)

Tisdag: Då börjar skolan igen :( jobbigt värre!!

/Linnea






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0