rubrik

a ehj nu sitter jag vid datorn och kållar igentligen på swefilmer men det laggar så de får stå och tencka ett tag så bloggar en liten stund. 
min da var så här sovde över hos frida och vi hade jätte roligt sen så åkte jag till hästbiten och handlade det var rea jag handlade ett par vantar och en kl tröja inte så märkvärdigt så årkade inte lägga upp det på bloggen.
a sen åkte jag till stallet och red eller jag skritade uppepå för första gången på länge eller första gången innan skadan kom men det är bättre nu inte varm eller svulen.
och sen har jag varit hema ch städat och kållat på ponnyakuten hha :)
men det var min dag :)
KRAM ALVA
JAG OCH TICKAN PÅ ETT LÄGER FÖR TVÅ ÅR SEN HAHA :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0