sorry

Haha har bloggat uselt dom senaste dagarna men det ska det bli ändring på! 
Idag så vaknade jag 11 men somnade om och vakna 12 haha :) Sen gick jag ner och åt frukost och kolla lite på tv, vid typ halv 2 så åkte jag och mamma till stallet där jag red i ridhuset. vi tog fram lite bommar och hon skötte sig bra men jag satte på remonten idag och den tyckte hon inte om så hon höll på och slå med huvudet och massa grejer så den blir det inte imorgon! Snart ska jag titta lite på tv och senare ska vi äta, men bloggar mer sen så ciao!
Haha en bild på mig och Johanna från 5an ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0