Tjena bloggen.

A hej jag har inte kunnat blogga förmmim telefon vill inte uppdatera och jag har inte varit vid datorn så de blir bara de här inlägget från mig idag.
Imorgo kannske det kommer en header så håll kål.
A dagen har varit OK
# har varit i skolan och det var en gannska seg dag men endå gannska okej :)
# sen gick vi hem till hannis och så va vi där i typ 15 min så hänta farmor oss och så åkte vi till stallet
# jg red i stallet. Det gick bra.
Jag red i ridhuset med ninni.
# sen kom jag hem ducha och fixa kläder tills imoron och så har jag ätit
# aa nu sitter jag oc kållar på tv
KRAM ALVA
Bilderna är på mossy och lite av godis och chips mm
Godisarna och chipsen mm är till imorgon som vi ska äta i skolan mumms gott. Kommer lite bilder imorgon om dagen. Bara för att ni ska få kålla på bilder istället för att bara skriva



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0