tjena bloggen!

tjena!
nu sitter jag vid datorn och gör inget specigellt.
jag red ut på mossy endå men han får villa imorgon istället och sen så skritade jag ut på tessan.
det gick bra på båda fast när jag red på tessan så möte jag en häst som hade reflex täcke på sig vet inte riktigt vad som hände men igallafall hon burjade bocka haha och hon är ju en stor häst så det känndes som att bocksprången var jätte stora för jag är ju också gannska liten på henne men den här gången sat jag igallafall.
mossy båckade också lite när vi red ut men inte så mycket.
jag vet inte tror inte jag färgar håret endå idag får se om nån årkar färga på mig.
KRAM ALVA
BILDEN ÄR PÅ NÄR JAG ÄR LITEN :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0