AJ

A i skolan idag hade vi hålltimme så vi spelade fotboll hahahha
Men aja så skulle en kille i min klass skjuta på bollen men han missa och träffa mitt smalben och de gör så himmla ont jag tror jag dör. De e en bula som e ass stor och jag kan knappt gå på bennet :(
Men hoppas de blir bättre tills lmorgon :)
Så jag kan träna :) kunnde typ inte tida idag kunnde inte ha ridstöblar för mitt ben e så svulley och de gör så ont :( men jag försökte rida idag men kunnde inte rida med stigbyglar :( så de vart jobbigt :( men aja bra träning
KRAM ALVA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0