bloggen

bloggningen har sugit den senaste veckan typ..... men aja igår så gick skolan fort och vi fick sluta tidigare så då efter skolan så åkte jag och Alva till stallet jag red ut hon var ganska pigg sen hela kvällen spenderardes med josse och jag sov även över där :) Vi vaknade vid typ 9 rätt skönt så vi låg kvar nån timme sen gjorde vi värsta lyxfrukosten med, smoothie, jucie, ägg, frukost och macka mums! sen så pluggade jag och josse här hos mig ett tag.. asså plugga på ett känns inte bra :( Och nu har jag precis varit i stallet red ut idag igen och hon var pigg idag också :) nu ska jag fixa lite i mitt rum så vi hörs!

/Linnea




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0