dagen

Fullt upp, japp det har jag haft men nu ska ni få veta vad jag har gjort :)
Gick upp vid typ halv 8 sminka mig och satte på mig kläder samt åt sen drog jag och josse till skolan. Vi hade inga jätte jobbiga lektioner sen sluta vi vid halv 12 idag för vi hade halvstudiedag. Så jag och josse drog till centrum för josse skulle kolla på skinnjackor och sen kom jag hem vi typ 4. Jag köpte bara två nagelack ett silvrigt och ett svart :) Pappa skjutsa mig till stallet och där så gick jag bara med henne och sen fixa jag grejerna och nu är jag hemma :D Ikväll ska jag kolla på när svergie möter sloveninen tror jag? Nu ska jag iaf duscha så hejdå. (Ni fick inga bilder på nagelacket för min kamera på mobilen suger..
 
/Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0