dagen :)

hej hej
nu tänckte jag skriva om vad jag har gjort idag jag såv hos johanna så jag vaknade hos henne sen så åkte vi till stallet. :) malin fotade mig och johanna:) de vart gannska fina bilder men johanna ska lägga upp dom på hennes blogg så då kan jag ta dom så de kommer bilder när hon har lagt upp dom :)
a då red jag mossy när vi fota och johanna cinzana :)  sen red vi ut på tessan och calle :) och sen hade jag insläppet seb har jag kommit hem och ätit och trännat lite på engelskan båring. 
haha men snart ska jag kålla på ponny akuuten nice hhaha :) 
 
VAD JAG SKA GÖRA MED MOSSY I VECKAN.
MONDAG: a på måndag imorgon ska jag rida ut och får sen om jag rider ut själv eller med någon:)
 
TISADAG: på tisdag ska jag hoppträna för niklas hakiing. :) som vanligt klockan 18:00 :)
 
ONSDAG: på onsdag ska jag nog rida ut igen efter som han hoppade på tisdagen :)
 
TORSDAG: på torsdag ska jag nog rida igenom han i ridhuset:)
 
FREDAG: vet inte riktigt rida ut eller i ridhuset förmogligen ut om de inte är så halt :)
 
LÖRDAG: kannske rider ut barbaka eller något sånt :)
 
SÖNDAG: kannske lite markarbete i riduset eller nåt :)
 
de e vad jag tror fast de kan ju bli ändringar :)
 
 
Å SKOLA IMORGON ASS TRÅKIGT MEN AJA :(
 
LÄNGTAR TILLS JAG OCH JOHANNA SKA ÅKA TILL FJÄLEN  PÅ PÅSKLÅVT :)
 
KRAM, ALVA :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0