Dagen

Dagen har varit bra :) Imorse kom jag upp i tid idag igen, jag har blivit duktig på att komma upp i tid :)
Vi hade 3 lektioner idag eftersom vi hade halvstudiedag och en av dom var bild! Efter skolan gick jag hem va ute med hunden sen var jag med josse hemma hos henne och vi gjorde lite allt möjligt bla åt ;) sen kl 16 hade jag tid på vårdcentralen. Jag har fått typ utslag så då var vi där och kolla dom och sen tog dom blodprov.. Fett läskigt haha alltid lika nervös, dom skulle iaf ta det för att kolla om jag var allergisk mot nått så vi får väl se. Idag så red jag ut i det jäääätte kalla vädret, jag trodde verkligen att våren var på g. Sen var vi på ica på hemvägen som ni såg :) Strax kommer josse så hejdå 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0