Dagen

Förlåt för sämst bloggning men eftersom Josse min bästis fyller år så har då har jag typ firat henne :)
Imorse stog alarmet på 06:45 och jag la mig tidigt igår så jag kom upp utan problem, jag gick upp så tididgt för jag hade en överskning att fixa. Jag skulle nämligen göra en tårta och komma med den å sjunga, allt gick vägen och tårtan vart väldigt bra. Sen var vi i skolan hela dagen, dagen var chill och som sista lektion så hade jag hemkunskap :) Vi gjorde soppa och semla :D vart jätte gott!! Efter så gick jag och Alva hem till Josse och vi skulle   käka tårta, Ida (En tjej i josses fotbollslag) kom även med en Ben & Jerrry så det vart riktigt festligt. Vi åt upp nästan all tårta för den var faktiskt jätte god *stolt* Med den lilla biten som var kvar så skulle vi trycka Josses ansikte i den efter det så sa Josse skratta inte så mycket och tryckte tårta i mitt ansikte.. Sen bröt kaoset ut, jag kasta/tryckte tårta i alvas ansikte och josse och Ida höll på. HAHA det var jätte roligt men jobbigt eftersom tårta fastna i håret + så la alva lite tårta i min tröja?? liksom wtf?!!! Haha sen åkte jag å Alva till stallet och vi red ut. Nu när jag kom hem så träffa jag Josse en stund, puuh orkar inte skriva mer så hejdå
 
/Linnea 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0