GRYMA PONNYER.

Nu tänckte jag berätta om några bra tävlings ponnyer inom hoppningen:)
jag får inte skriva om någon häst som har varit min eller e min.
jag tänckte ta två från varje katogori :) eller kannske 1 från a-ponnys vet inte så många a-ponnyer. :=)
 
 
A-PONNY :)
jag tänckte skriva om en a-ponny som heter sir maximilian vet inte hur den stavas. men jag tävlade väldigt mycket mot den när jag hade tequila :)
den hoppade lätt:A och slog mig väldigt många gånger de e en super bra a-ponny den bästa jag har sätt igallfall. :) 
nu tror jag den e såld till en ny ryttare rn när jag tävlade mot den.
men vill säga att de här är en grym a-ponny.
 
 
 
B-PONNY:)
 
 
först tänckte jag skriva om Flying dragon. de e en grym b-ponny som tävlar SM och är helt fantastisk de e en dröm ponny.
Ryttaren som rider heter julia hallberg och är grym på att rida hon är inte så stor fast tävlar SM endå :)
hon kom 2 på SM i hälsingborg :) med flying dragon. och så har hon vunnit massa stora tävlingar med den häsr hästen. :)
FLYING DRAGON ÄR GRYM.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

NU TÄNCKTE JAG SKRIVA OM EN TILL B-PONNY.
jag tänckte skriva om en av min kommpis gryma b-ponny Kultorps yrrol.
Yrool är även pappa till flayiing dragon. :)
men igallafalll yrool som han kallas är en hingst och ryttaren som rider yrool är min kommpis ella björklund. jon rider även skit grymt och dom fick silver på SM ute på årsta runsten och då var ella 10 år och hon var då precis tillräkligt gammal att tävla SM och då fick dom licksom SM silver. och hon tävlar även lite dressy där hon också har vunis flera gånger. 
http://publishme.se/ponnyekipagens.blogg.se/entry/
Kultorps Yrrol är en grym B-ponny.
 
 
 
NU C-PONNY
NU c-ponny då tänckte jag skriva om poetic annie. :)
de e en c-ponny som tävlar SM och har varit med över 20 sm.
nu heter ryttaren julia persson. och dom e jätte duktiga tillsammans dom tog SM GULD inne inomhus. :)
annie är en poetic häst som är sjukt duktig och gullig.
där e även hennes blogg. :)
 
 
sen tänckte jag skriva om ARAGON. de e en c-ponny som också tog SM guld fast utomhus. :)
 
de e en skjukt söt och gullig häst och rids av frances corin vet inte hur hon stavas men hon rider sjukt btra dom tävlade även i globen. :)
den hästen är igallafall en av dom bästa c-poonysarna i sverige tycker jag. :)
nu till d-ponnyer.
 
Först tänckte jag skriva om KALLE KVALSTER . De e en sjukt grym häst som är så himmla fin och söt.
Den rids av Kajsa andren tror jag. :)
den är gannska stor tror jag men jättefin.
och jag tror hon vann SM guld i borås inomhus också och ridsoprt ponny  cup :)
 
 
Och sen till den sissta d-ponnyn tänckte jag skriva om Arkan.
den häästen tog SM GULD utomhus på grevagårde. :)
sjukt fin. och ryttaren som har han nu heter Maja fauk och gammla ryttaren heter joanna. så himmla snyggt och hästen är så himmla snygg.
FÖRA RYTTAREN. JOANNA:)NYA RYTTAREN MAJA FAUK
 
 
DE VAR NOG ALLA HÄSTAR MEN NI FÅR KOMMENTERA VAD NI TYCKER OCH VAD NI TYCKER VI SKA SKRIVA OM :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0