hoss frida

NU HOS FRIDA Å ALLT.
a nu sitter jag hos frida och vi typ gör inget, håller på med datorn och mobilen.
mamma hämtar mig sen så åker vi till stallet.
vet ni en sak vi åkte taxi från skolan hem till frida hahahhah :) :) :) de var ass pincamt. hahah frida får ju åka taxi varje dag och då var vi ju tvungna att fråga om jag fick åka med och de var pincamt hahahah.
men jag vet inte vad jag ska blogga om ¨å skriv järna på kommentarerrna. :)
 
OBS GLÖM INTE STÄLLA FRÅGOR PÅ FRÅGESTUNDEN :) <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0