Lördag&Söndag

Helgen har varit as grym och jag har inte hunnit blogga. Jag tänkte ju lägga upp bilder på mina presenter men min  mobil typ dog idag..
Lördag: Men jag vaknade på lördagsmorgonen av att mina föräldrar + brorsa sjöng för mig, jag fick frukost på sängen, Lyx! jag fick 1000 kr, parfymen girlfriend och en bodylotion. sen vid 10 var vi inne i stan loch då var det dags att shoppa jag köpte en stickad tröja, ett armband och en sjal. 
här är tröja och armbandet.
Sen var det bara att dra till stallet, red henne i ridhuset en snabbis!
Sen var det bara hem, dusha och göra iording mig.
Hemma hos Eva käka vi middag, åt tårta och kolla på mellon. Av Eva och dom andra fick jag 1300!! Jätte glad :D
När jag kom hem så drog jag till josse där jag träffa några andra också.
 
Söndag: Gick upp halv 8. Vi var på tävlingen kl 11. 
LC:en, Hon var jätte fin och taggad, i grunden så hade jag ett bra tempo och tänkte på att ge henne bästa möjligheterna. Vi kom på en 7:e plats och det var 9 placerade tror jag.
Hon vann en liten maskot :')
LB:en. Hon hoppa som en gud även i den! Vi rev ett i omhoppningen, men det var mitt fel för jag kortade henne för mycket, men jag är så jävla glad över dagen!!
 
/Linnea
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0