Nu är jag här

Nu sitter jag framför datan och jag har precis dushat. Efter skolan var jag med josse ett tag sen åkte jag till stallet med johanna och alva, red ut med johanna. Vi tänkte rida på ängarna men där var det jätte halt å grejer så vi galopperade fram och tillbaka på kalvsviks vägen som var jätte bra, den har tinnat fram och är mjuk! Både Madde och Cissi var lite smått galna men dom tyckte bara det var roligt!
Nu ska jag gå ner och titta på hockey, Djurgården-Karlskoga tror jag :) Sen ska jag också måla nagalarna.
 
/Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0