nu hemma efter tävling :)

idag fick jag börja dagen gjenom att gå upp 05:45 och åka till stallet för sen åkte till enköpnig och tävla. jag hoppade lätt:b lätt:A (100 och 110) de gick bra.
i 110 var han super fin men valde att ta långa vägara för att de var första tävlingen på året och så.
men de vart en dubbelnolla i lätt:B är så nöjd.
men sen i lätt:A i debuten å allt så hoppade han fint men sen när jag kom till numer 4 som var en kombi och som även var de hindret som var minst titigt på hela banan så var han typ livrädd och vågade inte gå fram så han tvärnita typ 3 meter innan men jag vet inte fortfarande inte varför han stanna men får kålla på filmen sen men en när jag kom igen så tvärnita han igen fast då flög jag på sidan och hängde där haha.
och då skena han typ iväg och jag bara hängde men sen kom jag upp så jag satt framför hans hals och jag fick typ inte stop på han men sen kom jag upp till sadeln igen och då fick jag stop på han hahah de var så himmla nära men aja hoppas att de går bättre i nästa lätt:A ;) men endå nöjd han var så taggad och framåt. och letade hinder. :)
Jag fick även träffa världens bästa tequila II.
 
men nu ska jag ducha eftersom jag inte har hunnit kom ju hem precis nu. :)
förlåt för jag knappt har bloggat men jag har ju varit på tävling hella dagen men hej då
KRAM ALVA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0