REANDOM BILDER

RUBRIKEN TALAR.
NÅGON GÅNG JAG TROR DE E DIV 2 MEN HUR SITTER JAG HAHAH JAG E NÄST LÄNGST BORT HAHA :)
NÅGON TILL GÅNG NÄR VI HAR TÄVLAT LAG TROR DE E DIV 2 :=) JAG LÄNGST TILL HÖGER
 
KLUBMÄSTER SKAP FÖR TYP 2 ÅR SEN :=) JAG VANNNN HAHAHB :)
JAG OCH JOHANNA FÖR TYP 1 ÅR SEN HAH MOUNTIN HORSE :)
MIN GAMMLA HÄST SOM VI SÅLDE OCH PÅ BILDEN ÄR DE HENNES NYA ÄGARE OCH HEM :)
några priser som jag fick på en tävling och en start :)
vann katogorin kom 3 i ålderskatogorin och så kom vi två med skol laget :) <3
kommer alldrig att glöma. :)
lilla plutisen i hälsing borg :) meeting mountin horse final :)
varför tessi och mirre så himmla söta :)
mina underbara vänner linnea och johanna :)
den som gör min dag
bebe :) <3333333
jag och min bästa kommpis älskar dig :)
 
KRAM ALVA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0