Sorrrryyy

Jag känner att vi måste anstränga oss mer angående bloggen.. Det är svårt men jag ska försöka verkligen.
Idag hade jag jäääääätte svårt att komma upp ur sängen så hann inte blogga då. Efter skolan så gick jag direkt till bussen för skulle klippa mig, och jag klipper mig vid globen. Jag kom dit 2 och jag skulle klippa mig halv 3 så jag gick omkring i centrumet och hitta några grejer jag ska köpa när jag har pengar med mig, det var på H&M så då kan jag bara åka till hanige c å köpa det! Efter så vart det direkt hem för och äta sen fort till stallet och göra iordning henne :) Träningen gick suuuperduper bra :D Vi hoppade 4 räcken i en kombination och på andra sidan stog det 4 oxrar i en kombination. Så det känns jätte bra inför tävlingen på sönadag, jag är jätte taggad!!
Nu ska jag snart sova så hejdå!
 
/Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0