sorry....

jag är ledsen att jag inte har upd så mycket.
 
men igår red jag igenom han i ridhuset i typ 1 och en halv timme i dressyr han var asssss fin.
men idag ska jag skrita och trava han lite barbaka och knoppa och pack till tävling på lördag.
 
Johanna är å tävlar nu oc med cinzana kom hon 5:A hoppas de går bra i dom andra klasserna också. :)
 
men kannske inte blir världens bästa upd av mig på låvet för jag ska till fjällen med johanna ska bli ass kul.
men kannske kommer något inlägg då och då får se om jag har teckingn. :) kannske kommer någon vidio eller något kul. :)
 
KRAM ALVA
 
 
HAHAHA HOPPAS DE GÅR LITE BÄTTRE PÅ LÖRDAG EN VAD DE GICK FÖRA GÅNGEN MEN JAG RAMLA INTE AV IGALLFALL FAST HAN BÖRJADE GALLOPERA IVÄG EFTER DOM DÄR BILDERNA OCH JAG INTE SATT I SADELN HAHHA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0