WOOOHOOO

Imorgon fyller jag år!!!!!! WOOOHOOO! Morgondagens planer ser ut som att kl 10 ska jag mamma och pappa vara i stan. Ska gå på en liten shopping tur där One directions affär står på listan bland annat! Sen måste jag till stallet ska nog bara skritta och trava ska även packa inför tävlingen som är på söndag, är taggad till 110 %!!
Sen på kvällen åker jag till min faster och det där där jag ska fira min födelsedag, men för sent blir det inte eftersom tävlingen börjar 8 :)
 
/Linnea
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0